OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent sökes!Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!Nu söker vi på Adecco Sundbyberg en ekonomiassistent till uppdrag hos en av sina största kunder i Solna. Vem söker vi?Du bör ha 1-2 års erfarenhet från arbete med kontoavstämningar samt att du har arbetat i ett större ekonomisystem, gärna Oracle.Flytande engelska och svenska i tal och skrift Erfarenhet av arbete under eget ansvar är viktigt för att göra ett bra jobb och tjänsten är ett utmärkt tillfälle att ta ett steg i karriären.Vi söker dig som är strukturerad och engagerad.Vidare är det viktigt att du är initiativtagande och trivs att arbeta självständigt.För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.Vad erbjuder vi?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Tjänsten som ekonomiassistent ska tillsättas snarast och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider.Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens. Intresserad?Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Välkommen att söka!