OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På ett års föräldraledighetsvikariat söker vi nu en ekonomiassistent som skall ansvara för vår leverantörsreskontra.Detta innebär att definitiv boka fakturor, utföra betalningar och göra avstämningar av konton i samband med bokslut.Du bokför även kundbetalningar och har del av ansvaret för uppföljning av kundfordringar.Det ingår också i arbetet att sköta handkassa, omkostnadsrapporter, attestrutin och en del övriga avstämningar.
Vi söker Dig som har:
- Minst ett par års erfarenhet av att arbeta med leverantörs- och kundreskontra
- Ekonomisk gymnasieutbildning eller liknande
- Goda kunskaper i engelska och svenska
- Erfarenhet av affärssystemet Axapta är meriterande
Är du dessutom en person som har lätt att samarbeta, är analytisk, noggrann och tycker om att jobba i en dynamisk miljö med högt tempo:
Läs gärna mer om oss på www.biotage.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR manager Christina Wallman
018565900
Oloph Demker
018565757
Christina Wallman
Paul Heath
R&D Director Anders Jacobsson
utvecklingschef Lars Sundberg
018-565718