Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

På ett års föräldraledighetsvikariat söker vi nu en ekonomiassistent som skall ansvara för vår leverantörsreskontra.Detta innebär att definitiv boka fakturor, utföra betalningar och göra avstämningar av konton i samband med bokslut.Du bokför även kundbetalningar och har del av ansvaret för uppföljning av kundfordringar.Det ingår också i arbetet att sköta handkassa, omkostnadsrapporter, attestrutin och en del övriga avstämningar.

Vi söker Dig som har:
- Minst ett par års erfarenhet av att arbeta med leverantörs- och kundreskontra
- Ekonomisk gymnasieutbildning eller liknande
- Goda kunskaper i engelska och svenska
- Erfarenhet av affärssystemet Axapta är meriterande
Är du dessutom en person som har lätt att samarbeta, är analytisk, noggrann och tycker om att jobba i en dynamisk miljö med högt tempo:

Läs gärna mer om oss på www.biotage.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR manager Christina Wallman
018565900
Oloph Demker
018565757
Christina Wallman

Paul Heath

R&D Director Anders Jacobsson

utvecklingschef Lars Sundberg
018-565718

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Biotage Sweden AB
  • 0 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 18 april 2007
  • Ansök senast: 2 maj 2007

Besöksadress

Vimpelgatan 5
UPPSALA

Postadress

Box 8
UPPSALA, 75103

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010