OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work är nordens största bemannings- & rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker.Vår mission är att skapa möjlighet för studenter att få arbetslivserfarenhet vid sidan av sina studier samt hjälpa dem till ett fast jobb.Vi är 170 personer som jobbar internt på våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Örebro, Jönköping och Oslo.2006 omsatte Academic Work 560 miljoner kronor.Academic Work är ett ungt företag med kraftig tillväxt och sikte på internationell expansion. Vi som jobbar på Academic Work är snabbare, smartare och hungrigare.Vi vill alltid vara bättre imorgon än vi var igår.Med rätt inställning löser vi problem, driver organisationen framåt och når våra mål.Energinivån är hög på Academic Work och vi hugger alltid i där det behövs.För oss är våra kunder vår passion och vi strävar alltid efter att ha de nöjdaste kunderna i branschen.Dessutom har vi riktigt kul tillsammans!Academic Work söker för Menigo Foodservice ABs räkning tre ekonomiassistenter omgående.(fd ICA meny) Menigo Foodservice AB är en av Sveriges ledande leverantörer till restauranger, storkök och servicehandel.I sortimentet ingår livsmedel, alkoholdrycker samt restaurangutrustning.Menigo Foodservice AB har verksamhet i Norge och Sverige och är uppdelad i två affärsområden: Restaurang & Storkök samt Servicehandel.ICA MENY var tidigare ett helägt bolag till ICA AB, men har sedan i år en ny stark ägare, Nordic Capital.Företaget har totalt ca 1000 anställda.Företaget omsatte 5.8 miljarder kronor år 2005.För mer information se www.menigo.se.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter kring leverantörsreskontra, kontering, avstämningar, scanning och postsortering.Dina arbetsuppgifter innebär att lösa olika uppgifter rörande fakturahantering.Du kommer att ha mycket kontakt med leverantörer och andra i organisationen via telefon och e-post. Vi använder oss av affärssystemet ASW samt OPTO för scanning av fakturor.Vi ser gärna att du har kunskaper i Officepaketet.Det finns även möjlighet till andra och mer kvalificerade arbetsuppgifter för rätt person. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder.Du trivs med administrativa arbetsuppgifter och som person är Du servicemedveten samt ansvarstagande.Du är noggrann och gillar problemlösning.Ibland kan det vara högt tempo vilket kräver att Du kan arbeta snabbt och har tålamod.Du har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter.Vi ser gärna att Du har någon erfarenhet av ekonomi, kontorstjänster eller administration. Meriterande om du har någon form av ekonomiutbildning. Förmåner: massage och träning All kontakt sker via Academic Work som sköter rekryteringen:
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl