OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TopWork AB
Om oss
Vi på TopWork ser till att våra kunder och konsulter får bästa möjliga service och support. Det som utmärker vår företagskultur är att våra internt anställda och konsulter har ett engagemang och en drivkraft som får oss och våra kunder att växa.
Om företaget
Gillar du administrativa arbetsuppgifter och letar efter ett deltidsarbete, har du dessutom erfarenhet av ekonomi? Då kan du vara den vi söker! För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent på 25 %. Arbetstiden är förlagd på dagtid med omgående tillsättning.
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med löpande bokföring och fakturering samt lönehantering. Det är din uppgift att säkerställa att flödet från registrering av fakturaunderlag, utskick av kundfakturor och påminnelser utförs enligt tidsplan samt att anställda får sin lön utbetald i tid.
Din profil
Vi söker dig som tidigare har arbetat med ekonomi och då inom lönehantering, bokföring och fakturering. Goda datorkunskaper är ett krav och erfarenhet av Vismas lönesystem är meriterande. Som person är du social, noggrann och lösningsorienterad samt känner dig trygg med att arbeta administrativt. Vidare är du lättsam och tycker om att arbeta självständigt och ta egna initiativ.
Stämmer du in på ovanstående beskrivning och vill få chansen att arbeta på ett tryggt och expansivt bolag? Ansök redan idag! Urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Silje Bergström Tronsmoen
Marcus Ottosson
Marielle Svahn Götestam
Marcus Ottosson
0730492139
Marielle Svahn Götestam
Silje Bergström Tronsmoen
Marcus Kling