OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Lernia Bemanning och Rekrytering söker för kunds räkning en ekonomiassistent. Arbetsuppgifterna består främst av matchning av kund- och leverantörsreskontra.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Lernia Bemanning men arbeta som konsult hos vår kund.
Din bakgrund
Vi söker dig som har en relevant ekonomisk utbildning eller ett par års arbetslivserfarenhet och har mycket goda kunskaper inom redovisning. Du har stor erfarenhet av att arbeta med matchning av leverantörsfakturor och kan hantera stora flöden. Vidare är dina systemkunskaper mycket goda då du har jobbat i program som t.ex. Movex.
Som person är du noggrann, kvalitetsmedveten, stresstålig, engagerad och drivande. En förutsättning för att klara arbetet är att du har förmågan att arbeta självständigt inom uppsatta mål och ramar. Vidare har du en mycket god samarbets- och kommunikationsförmåga.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tjänsten är en visstidsanställning på heltid och startar omgående i Falkenberg,
Information
Är du intresserad?? Ansök snarast då rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.
Välkommen!
Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Jansson
Håkan Karlsson
Lena Bengtsson
Lena Bengtsson
0722-54 13 42
Susanna Saravanja
0722541337
Pernilla Nilsson
Håkan Karlsson
0722-54 13 24
Pernilla Nilsson
0722-54 13 63
Mia Petersson
Lena Sagström