Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent till deras kontor på Kungsholmen. Tjänsten är ett konsultuppdrag på sex månader för att stärka upp på avdelningen tillfälligt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
* Kundfakturering
* Registrering av nya leverantörer
* Lageravstämning
* Avstämningar av bankutbetalningar.

Din profil
Du som söker är utbildad ekonom med något års liknande arbetslivserfarenhet av större bolag. Du har god datorvana, goda kunskaper i Excel och erfarenhet av större affärssystem. Erfarenhet av affärssystemet Oracle är meriterande.

Du som söker är arbetsam, noggrann, strukturerad och serviceinriktad.

Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef.

Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Tjänsten ska tillsättas omgående så ansök redan idag.


Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Sara Dahlström på tfn: 0768-696495.

För att söka tjänsten, gå in på http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3652

Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.


Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.

OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.

Centric - connect.engage.succeed.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


21 november 2024