OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till en av våra internationella kunder söker vi nu en ekonomiassistent. Företaget är beläget i Danderyd och du kommer att ingå i Finance teamet. Arbetsuppgifter: - registrera leverantörsfakturor - fördela ut fakturorna internt till berörda - definitivboka konterade fakturor - ta fram korrekta underlag för betalning inom givna tidsramar - arkivering Kvalifikation: Du bör ha erfarenhet från reskontrahantering och från något affärssystem. Det är bra om du kan engelska och behärskar Officepaketet. Arbetet är varierande och självständigt vilket innebär att personen vi söker bör vara drivande och självgående. Är du intresserad av ekonomi och har viljan att utvecklas är du den vi söker för denna tjänst. Skicka in din ansökan omgående då urval och intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00