Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Företaget DocuPartner startade för sju år sedan och har idag växt till ett företag med 20 personer. Tillsammans säljer vi Print & IT lösningar med fokus på att de skall vara så miljövänliga som möjligt. Vi omsätter ca 60 milj kr per år med god lönsamhet. Vi är ett företag där vår verksamhet präglas av högt tempo, snabba beslut, samt en professionell kompetensnivå inom miljövänlig dokumenthantering. Gå gärna in på vår hemsida www.docupartner.se och läs mer om oss. Arbetsuppgifter Vår ekonomi och administrativa avdelning består idag av tre personer. Då vi är ett mindre företag blir arbetsuppgifterna varierande och vi hjälps åt med det som behövs. I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med lönehantering, kontroll och bokning av reseräkningar, löpande redovisning, redovisning av moms, månatlig moms- och skatteredovisning, avstämning av balanskonton och kund- leverantörsreskontra samt bokning och betalning av leverantörsfakturor, posthantering. Vem är du? Vi söker Dig som har minst ett pars års erfarenhet av ekonomiarbete, gärna från ett mindre företag så du har en god förståelse för helheten. Det är meriterande om Du har arbetat i SPCS och är väl bekant med office programmen. Som person bör du kunna ta egna initiativ, vara noggrann, stresstålig, ansvarsfull samt ha mycket god samarbetsförmåga. Du ser hellre ser möjligheter än svårigheter. Vad kan vi erbjuda dig? Vi eftersträvar en trivsam och öppen atmosfär med utpräglat samarbete inom organisationen. Personalpolitiken bedrivs i positiv och obyråkratisk anda. Goda arbetsinsatser premieras via personlig utveckling, bonus eller annan lämplig form av belöning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Försäljningschef Annette Rising
0722337711

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DocuPartner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 14 maj 2008
  • Ansök senast: 13 juni 2008

Besöksadress

Sjöviksbacken 24
None

Postadress

Box 47215
STOCKHOLM, 10074

Liknande jobb


21 november 2024