Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

SWECO är Nordens ledande konsultföretag med samlad kunskap inom teknik, miljö och arkitektur.Företaget har ca 5300 medarbetare i tio länder. Dotterbolagen i Sverige har en gemensam ekonomifunktion, s.k. shared service center, som bl a hanterar leverantörsfakturor, reseräkningar och utlägg, kundfakturering, månadsbokslut, skatter, årsredovisning och deklarationer.Vi söker nu en ekonomiassistent med ska ansvar för fakturering, leverantörsfakturor, samt hantering av reseräkningar och utlägg för en del av våra dotterbolag.Du som söker bör ha några års erfarenhet av arbete på en större ekonomiavdelning.Erfarenhet av projektredovisning och tjänsteföretag är ett plus.Förutom yrkeskunskaper lägger vi stor vikt vid servicekänsla, engagemang och samarbetsförmåga.Vi kallar löpande till intervjuer så välkommen med din ansökan så snart som möjligt.[ Sweco är ett internationellt konsultföretag med samlad kunskap inom teknik, miljö och arkitektur.Koncernen omsätter cirka 4,6 Mdr SEK och har 5 300 anställda, varav 2600 i Sverige.För närvarande genomför Sweco uppdrag i cirka 80 länder runt om i världen.Sweco är medlem på OMX Nordiska Börs i Stockholm. Kontaktpersoner:

Kontaktpersoner på detta företaget

Eva Pallblad, Administratör, Region Stockholm
08-692 55 09
Johan Haglund, Gruppchef, Byggnadsfysik
08–692 59 25
Sofia Boström, Gruppchef
011-4953804
Sofia Boström, Gruppchef
011-495 38 04
Thomas Bäckström, Gruppchef
46 31 627733
Tomas Limmert, Gruppchef
46 31 627706
Gustav Holmquist, Konsult kraftsystemanalys
031 63 28 84
Erik Berntsen, Gruppchef
021 495 41 78
Robert Sackemyr, Gruppchef
036-15 18 69
David Nyström, Gruppchef
036-15 18 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SWECO AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 2 september 2008
  • Ansök senast: 31 december 2008

Besöksadress

Gjörwellsgatan 22
None

Postadress

Box 34044
Stockholm, 10026

Liknande jobb


21 november 2024