Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens ledande HR-partner.Vi har 6600 kontor i 70 länder över hela världen och en total omsättning på 170 miljarder SEK.I Sverige har vi 5000 anställda och är rikstäckande med ca 50 kontor.Vi arbetar som en komplett HR-partner med globala och lokala kunder inom områdena: Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Captial Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag. I dina arbetsuppgifter ingår även att sköta löpande löneutbetalningar. Kompetens - Gymnasieekonom - Goda kunskaper i redovisning - Kunskap i Office-paketet - God datorvana - Strukturerad, noggrann, ordningsam och självgående - Flexibel och klarar att ha många bollar i luften - Ett krav är att du har arbetat i sytemet Hogia, har du erfarenhet av fler system är det meriterande Vad erbjuder Adecco?Vi erbjuder alltid en 6 månaders provanställning, garanterad månadslön och en plan för din långsiktiga utveckling hos oss.Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar på olika uppdrag som matchar din kompetens.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag. För att arbeta som konsult på Adecco bör du vara positiv, flexibel, ansvarstagande och intresserad av att arbeta med olika företag. Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden!Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Helsingborg
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 augusti 2008
  • Ansök senast: 22 augusti 2008

Liknande jobb


21 november 2024