OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en ekonomiassistent på halvtid. Vår kund är ett marknadsledande företag som utvecklar och marknadsför produkter gällande banktransaktioner på den skandinaviska företagsmarknaden. Detta är en bra möjlighet att få erfarenhet av ekonomiarbete och ett spännande företag inom IT och banksektorn. Arbetsuppgifter: Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med en rad olika ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Du kommer t.ex. att sköta: . Fakturering & krediteringar . Ha kontakt med inkassobolag . Övriga administrativa uppgifter Krav på person: Vi söker dig som är/har . Noggrann . Goda kunskaper inom ekonomi . Utåtriktad Som person är du är du trevlig, ung i sinnet och har lätt för siffror. Erfarenhet av liknande arbete och kunskap i affärssystem är meriterande men inget krav. Start: 25 februari Omfattning: Halvtid Arbetstid: 08-12 Plats: Centrala Göteborg Lön: Enligt avtal Referens: JL24592 Publiceringsdatum: 2008-01-30 Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare. Eftersom vi tillsätter löpande vill vi därför tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382
0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372
0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson