OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vi söker en ekonomiassient för kunds räkning
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Kundreskontra
• Löpande redovisning/månadsboklut
• In / utbet / kontobetalningar / bankfrågor/
• Skatter – Coins-löneskatt, personal skatt, F-skatt
• Momsredovisning,Intrastat, Periodisk sammanställning
• Avstämning
• Mindre uppföljningar ex uppföljning kostnadsställeanalyser,
enskilda leverantörer etc
Formell kompetens
Vi ser gärna att du har stor kunskap kring Excell.
Företaget använder sig av Movex M3 Finans så önskad kunskap kring detta system eller liknande större affärssystem är ett önskemål.
Din bakgrund
Personliga egenskaper
Ett brinnande intresse för redovisning.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning / ca 1 dag i veckan / Helsingborg
Tillträdesdag
omgående, vi tilllämpar löpande urval.
Information
På grund av stort antal sökande kommer vi inte hinna besvara frågor via telefon gällande denna annons under pågående annonseringsperiod. Vi svarar självklart gärna på frågor gällande tjänsten om du blir kallad till en intervju.
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mimmi Nilsson
Mimmi Nilsson
0722-54 11 63
Peter Sandqvist
Chanette Svensson
Peter Sandqvist
0722-54 11 25
Björn Kamf
Lina Nilsson Sjöholm
072-254 33 71
Lina Nilsson Sjöholm