Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Pilotfish Networks AB i Göteborg söker nu en ekonomiassistent
Vi expanderar och behöver utöka vårt administrativa team!

Pilotfish Networks AB utvecklar applikationer som förbättrar transporter i samhället baserat på en fordonsmonterad gateway. Pilotfish kunder, ägare och operatörer av fordonsflottor, använder systemen för att minimera driftskostnader, effektivisera användningen och för att öka kvalitén på utförda tjänster.

Arbetsuppgifter
Vi söker en person som kan assistera vår ekonomiansvariga med administrativa uppgifter på kontoret.
Dina arbetsuppgifter kommer att vara bland annat:
- leverantörsreskontra - kontering och betalning m.m.
- reseräkningar och utlägg
- förberedelse för löneberedning
- beställning av kontorsmaterial
- papperssortering och annan assistens för att skapa ordning & reda

Kvalifikationer
Vi söker en positiv och ordningsam person som är initiativrik och själv ser vad som behöver göras. Du formulerar dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska.
Vi ser att du har erfarenhet av en liknande tjänst samt har goda kunskaper i Excel och Word. Erfarenhet av Hogia Ekonomi och Hogia Lön är ett krav eftersom det är främst med dessa verktyg Du kommer att arbeta.

För en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökanden.

Sammanfattning

Postadress

Viktoriagatan 3
Göteborg, 41125

Liknande jobb


21 november 2024