Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har några års erfarenhet av kundfakturering inom offentlig verksamhet eller företag. Arbetsuppgifterna består främst av extern kundfakturering.[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[ Du kommer att arbeta med datorregistrering av kundfakturor, betalningsövervakning och inkasso, svara på telefonförfrågningar från våra kunder, både interna och externa. Andra arbetsuppgifter som ingår är inbetalningshantering, avstämningar, överföring av filer till och från ekonomisystemet med flera arbetsuppgifter inom ekonomiadministrationen. Det är önskvärt att du kan Raindance ekonomisystem och/eller WMOmsorg. Du bör ha erfarenhet av redovisningsarbete och bokföring och behärska Word och Excel. Vi är en serviceavdelning så det är viktigt att du är serviceinriktad, utåtriktad, trivs med externa och interna kontakter, lojal, stresstålig, noggrann och ansvarsfull. Samarbetsförmåga både inom och utom avdelningen är av största vikt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lillin Langebäck
+46 08-754 12 51, +46 08-579 222 05

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sollentuna Kommun --
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 24 september 2008
  • Ansök senast: 9 oktober 2008

Besöksadress

Ebba Brahes väg 14
None

Postadress

Ebba Brahes väg 14
Sollentuna, 19269

Liknande jobb


21 november 2024