Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Som ekonomiassistent hos oss kommer du att ansvara för vår kundreskontra.Detta innebär mycket internationella kontakter då större delen av vår försäljning sker utanför Sverige.I arbetet ingår att jobba med skriftliga påminnelser, telefonsamtal, kontakter med vår interna orderavdelning, säljare och/eller säljchefer runt om i världen.Att förbättra rutiner och arbeta med uppföljningsrapportering är också del av jobbet.Du ingår i ett team där även annat redovisningsarbeta kan förekomma.



Vi söker Dig som har:
- Minst ett par års erfarenhet av att arbeta med kundreskontra
- Ekonomisk gymnasieutbildning eller motsvarande
- Mycket goda kunskaper i engelska och svenska
- Erfarenhet av allmänt redovisningsarbete

Är du dessutom en person som har lätt att samarbeta, är analytisk, noggrann och tycker om att jobba i en dynamisk miljö med högt tempo:
Läs gärna mer om oss på www.biotage.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR manager Christina Wallman
018565900
Oloph Demker
018565757
Christina Wallman

Paul Heath

R&D Director Anders Jacobsson

utvecklingschef Lars Sundberg
018-565718

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Biotage Sweden AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 april 2008
  • Ansök senast: 4 maj 2008

Besöksadress

Vimpelgatan 5
UPPSALA

Postadress

Box 8
UPPSALA, 75103

Liknande jobb


Ekonomistudenter se hit!

Ekonomistudenter se hit!

6 november 2024

Ekonom med erfarenhet av kundreskontra

5 november 2024

5 november 2024