OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som ekonomiassistent hos oss kommer du att ansvara för vår kundreskontra.Detta innebär mycket internationella kontakter då större delen av vår försäljning sker utanför Sverige.I arbetet ingår att jobba med skriftliga påminnelser, telefonsamtal, kontakter med vår interna orderavdelning, säljare och/eller säljchefer runt om i världen.Att förbättra rutiner och arbeta med uppföljningsrapportering är också del av jobbet.Du ingår i ett team där även annat redovisningsarbeta kan förekomma.
Vi söker Dig som har:
- Minst ett par års erfarenhet av att arbeta med kundreskontra
- Ekonomisk gymnasieutbildning eller motsvarande
- Mycket goda kunskaper i engelska och svenska
- Erfarenhet av allmänt redovisningsarbete
Är du dessutom en person som har lätt att samarbeta, är analytisk, noggrann och tycker om att jobba i en dynamisk miljö med högt tempo:
Läs gärna mer om oss på www.biotage.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR manager Christina Wallman
018565900
Oloph Demker
018565757
Christina Wallman
Paul Heath
R&D Director Anders Jacobsson
utvecklingschef Lars Sundberg
018-565718