OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Santa Marias ekonomiavdelning arbetar ett 10-tal medarbetare.Den lediga tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt och avser tillsvidareanställning på heltid, men inleds med en provanställningsperiod.Huvudsakliga arbetsuppgifter - Ankomstregistrera och bevaka leverantörsfakturor - Kontrollera och matcha fakturor för varuinköp - Ansvara för viss fakturering - Övriga allmänna göromål på ekonomiavdelningen Verksamheten administreras i vårt affärssystem Movex och leveranstörsfakturor i dokumenthanteringssystemet Opto.Övriga programvaror vi använder är MS Word och Excel.Kvalifikationer Som sökande ska du ha goda gymnasiebetyg från ekonomilinjen, gärna även ytterligare påbyggnad.Flera års erfarenhet av liknande arbete är nödvändigt.Vana vid att arbeta i större affärssystem är meriterande.Du bör vara snabb men samtidigt noggrann och stresstålig.Förutom de närmaste kollegorna samarbetar du med många andra inom företaget, vilket kräver god förmåga att kommunicera på svenska och engelska.Ansök omgående via Santa Marias hemsida, www.santamaria.se under rubriken Företaget/Lediga tjänster.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sales Manager Benno Lundin
+46706324064
Sales Manager Benno Lundin
0706-32 40 64
HR-Specialist Stefan Widell
0739836300
IT Application Manager Kaj Jonsson
Innovation & Business Development Manager Marie Friberg