OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Varje år besvaras nära 60 miljoner förfrågningar.Företaget finns på sju orter runt om i landet och har cirka 900 medarbetare.Affärsiden är att vara det självklara valet för kontakt människor emellan. Arbetsuppgifter Tyngdpunkten i ditt dagliga arbete kommer vara att hantera leverantörsreskontran.Vidare kommer du att arbeta med löpande bokföring, balansavstämningar, kundfakturor, bankavstämningar, momsredovisning samt registrera in- och utbetalningar m.m. Vissa arbetsuppgifter som berör HR avdelningen kan också komma att ingå i dina arbetsuppgifter.Rapportering sker direkt till vår ekonomichef. Vem söker vi?Vi söker dig som är gymnasieekonom eller motsvarande och tycker det är roligt med ekonomi.Du är duktig på Word, PowerPoint och framförallt Excel.Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Du är en positiv och prestigelös lagspelare som inte är rädd för att hugga i när det behövs.Du har en förmåga att ta egna initiativ, är noggrann och analytisk. Ansökan Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 18/1.Skriv "Ekonomiassistent" i ämnesraden. Tjänsten är ett vikariat på ett år med start den 1/3 2009.
Kontaktpersoner på detta företaget
Avdelningschef Peter Högberg
023- 45682
Inside Sales Helen Alvarez
08-734 33 23
Talent Management Annika Westman