OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.
För uthyrning till ett bolag beläget på Lindholmen, för ett kortare uppdrag på ca 3 månader med eventuell möjlighet till förlängning. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent och vill bidra med dina kunskaper och engagemang.
I denna roll kommer du främst arbeta med fakturering, avstämningar och en del övrig ekonomiadministration.
Rollen är bred och du får utrymme att utvecklas inom ekonomiområdet både vad gäller arbetsuppgifter och ansvarsområden.
Som person är Du en lagspelare som både kan arbeta självständigt, ta eget ansvar och samarbeta med dina kollegor på övriga avdelningar på bolaget. Det är meriterande om du har erfarenhet från av att arbeta på ett mindre företag som befinner sig i en tillväxtfas.
Vi ser gärna att du som söker har en relevant ekonomisk utbildning och viss erfarenhet av att arbeta med ovanstående arbetsuppgifter.
Som person gillar du att arbeta både självständigt och i team. Egenskaper som är viktiga för att trivas i rollen är driven, noggrann, social och flexibel.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: halvtid
* Placering: Göteborg
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan snarast.