OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en kvalificerad ekonomiassistent[med erfarenhet av reskontraarbete för omgående uppdrag hos en våra kunder i norrort.Uppdraget är från början ett uthyrningsuppdrag på minst 1 år.Arbetsuppgifter Du kommer att få uppgift att strukturera upp fakturahanteringen inom en[avdelning.Avdelningen har idag både leverantörs och kundfakturor som kommer in och behöver någon som tar ett samlat grepp om det hela och både operativt är med och hanterar dem samt även vara ansvarig för att införa ny fakturahantering.Utbildning/Erfarenhet Personen vi söker bör ha god erfarenhet av reskontraarbete och fakturor, gärna i ett störrre internationellt företag.Erfarenhet av att nyinföra arbetsprocesser är mycket meriterande.Då företaget är internationellt, sker mycket kommunikation[på engelska och du bör därför behärska engelska flytande i tal & skrift.Personliga egenskaper Avdelningen är ett glatt gäng och vi tror att du trivs i[detsamma.Du är en initiativtagande och drivande person som lätt sätter sg in i nya miljöer och arbetsuppgifter.Vi intervjuar löpande.Vi ser fram emot din ansökan![
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051