OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal grundades 1994 och finns idag i Stockholm, Södertälje, Malmö, Göteborg, Eskilstuna och Örebro. Vi är ett av Sveriges snabbast växande bemanningsföretag och arbetar inom fordon, teknik & logistik, bygg & fastighet, ekonomi och administration. Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent för uppdragsstart i april. Du kommer inledningsvis att vara anställd av Arena Personal, men för rätt person finns goda möjligheter att anställningen övergår till kund. Vår kund är belägen i västerort. Några exempel på arbetsuppgifter som ingår i din roll: -Kundreskontra -Ta fram fakturajournaler -Skicka påminnelser -Registrera inbetalningar -Utbetalningar -Kontakt med leverantörer -Backup för löneadministration. -Scanning av leverantörsfakturor Vi söker dig som har erfarenhet från liknande tjänster. Några av dina personliga egenskaper tror vi är stresstålighet, noggrannhet, analytisk och med en bra sifferkänsla. Du är serviceminded och har en positiv inställning. Du trivs med att ha många kontakter och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Erfarenhet av IFS och Agda lön är meriterande. Vår kund är ett stabilt företag inom tryckeribranschen med låg personalomsättning och en trevlig atmosfär. Skicka din CV tillsammans med en kort presentation om dig själv. Vi presenterar kandidater löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902