OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Löpande arbetsuppgifter: Kontroll, kontering och betalning av leverantörsfakturor Ansvarig för rapportering och avstämning av Nettingsystemet Kundfakturering och kundreskontra Ansvarig för kund-/leverantörsavstämning mot huvudboken Assistera vid bokslutsarbete Avstämning av interna kund-/leverantörsfordringar (1FA) Projektarbete: Delansvarig för implementation av en scanningfunktion för leverantörsfakturor (slutfasen) Erfarenhet Du är gymnasieekonom (samhäll/ekonomi) eller har annan relevant utbildning.Meriterande är erfarenhet av administrativt arbete. Du bör vidare ha goda kunskaper i engelska, M/S Officepaketet och då speciellt Excel.Meriterande är erfarenhet av affärssystemet Visma Control och av Invoice Manager men är inget krav.Personlighet Vi söker dig som trivs med administrativa arbetsuppgifter och som har intresse för ekonomi.Då arbetet innebär självständiga och rutinmässiga uppgifter söker vi dig som är noggrann, ansvarsfull och som kan arbeta under tidspress.Lokalisering Nacka Intervjuer kommer att genomföras löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.Tillträde snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Professional Sigrid Jönsson
08-743 90 56
HR Professional Sigrid Jönsson
08-7439056
Manager Group Accounting Susanne Kangas Kooy
08-7438121
HR-chef Anette Spångberg
+46727299461