OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett miniföretag som slog upp sina portar för drygt två år sedan. Vi importerar samt producerar läckra multifunktionella baby och barnprodukter som vi säljer till detaljhandeln i Skandinavien, vi har idag ca 300 återförsäljare
Vi har ökat vår omsättning med ca 300% mitt i låg konjunkturen, men vi lider av växtvärk på alla plan och behöver en höger arm, en person som kan avlasta grundaren med administrativa uppgifter som förekommer i ett litet företag.
Hon/han bör vara en pärla på ekonomi, konkret ta hand om
företagets betalnings och inkasseringsrutiner (vi har en extern
inkassotjänst) till enkel kontering.
Ha ett hum om marknadsföring
Kunna ta order på telefon och hantera ordersystemet, skicka till plocklager etc
Vi arbetar i mamut, jetshop och outlook
Gärna lite bildhantering
Uppdatera websida/webshoppen
Gärna ha varit egen företagare tidigare
Listan är i viktighetsgrad, sistnämnda mindre viktigt. Vi värdesätter eget initiativtagande, tjänsten sk ge avlastning och inte tvärtom. Personen måste ha vilja att sätta sig in i saker själv och kunna ta snabba smarta beslut. Tjänsten är flexibel utifrån person
Vi erbjuder en dynamisk arbete i Stockholms city i ett litet modernt företag som håller på att internationaliseras.