OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent för start omgående.
Dina arbetsuppgifter blir bl a leverantörsreskontran, arkivering, sortering, posthantering och allmänna kontorsgöromål.
En merit är om du har erfarenhet av ekonomijobb inom tillverkningsindustri, samt ekonomisystemet Pyramid. Då företaget står inför en övergång till elektronisk inscanning av fakturor är det bra om du behärskar detta.
Som person är du prestigelös, öppen, social, driven och självgående. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du behärskar office-paketet med excel väl.
Tjänsten kräver att du kan arbeta hela sommaren!
Start omgående med bemanning i 6 månader med möjlighet till övertagande alt. förlängning för rätt person.
Vi önskar din cv samt personligt brev oss tillhanda senast 26/4-2015, på www.personalpolen.se/jobb, urval kommer dock ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001