OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Online Business Partner är ett företag med lång och gedigen erfarenhet inom bemanningsbranschen.Vi arbetar nischat inom ekonomi och administration, i olika branscher och i hela storstockholmsregionen. Ekonomiassistent Vi söker en ekonomiassistent för uppdrag hos en av våra kunder i Stockholm / Kungsholmen.Uppdraget beräknas starta i början av oktober och pågå ca 1 år. Arbetsbeskrivning: Som ekonomiassistent ansvarar du för kund- och leverantörsreskontran.Konteringar Ansvarig för vissa konton Avstämningar Påminnelser Utlandsbetalningar Krav: Gymnasiekompetens samt några års erfarenhet från kund- och leverantörsreskontran.Excel och erfarenhet av något ekonomisystem, gärna Agresso.Då man har många svenska och internationella kontakter via telefon och mail skall man ha mycket goda kunskaper i engelska och svenska.Personliga egenskaper: Som person har du en analytisk förmåga samt ansvarstagande och mycket noggrann.I övrigt är du positiv och serviceinriktad samt van vid att arbeta sjävlständigt.Rekryteringsprocessen sker löpande, så vänta inte med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lill Augustsson
08-545 788 70