Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker för kunds räkning en kvalificerad ekonomiassistent. Uppdraget för vår tjänst är primärt inriktat på hantering av kund- och leverantörsreskontra, löpande redovisning och bokföring. Du som söker kommer även att vara delaktig i bokslutsprocessen, arbeta med avstämningar, fakturering, registrering och ha en del kundkontakter. Tjänsten är beräknad till halvtid, 50%. Tjänsten beräknas omfatta 6 månader inledningsvis, men därefter finns goda möjligheter till vidare anställning. Lämplig bakgrund. Vi söker Dig som uppfyller följande kriterier: - Gymnasieekonomisk utbildning - Minst 1 - 2 år av relevant arbetslivserfarenhet inom ekonomiadministration - Goda kunskaper i Excel och förståelse av ekonomisystem, gärna SPCS Vi utgår också ifrån att Du är en välstrukturerad och noggrann person samt innehar en god social kompetens och en vana att samarbeta med flera människor på Din arbetsplats. Tjänsten beräknas tillsättas snarast, varför vi emotser Din ansökan omgående. Vi emotser helst Din ansökan med bifogat CV och helst minst två referenser via angiven e-post. Glöm ej att ange nedansående referensnummer på e-postansökan alt. kuvertet om Du sänder per brev.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ACAPIO AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 11 februari 2009
  • Ansök senast: 13 mars 2009

Liknande jobb


21 november 2024