OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Randstad söker ekonomiassistenter för uppdrag i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer att vara mycket omväxlande och varierande och kan komma att innehålla allt från kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring och löneadministration. I arbetet ingår även kravhantering, påminnelser samt övrig förekommande administration.
Din bakgrund
Du som söker har minst tre års erfarenhet av ovan nämnda ekonomiarbete. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Du har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt i Excel. Meriterande är kunskaper i SAP.
Dina egenskaper
Detta arbete passar dig som är flexibel, prestigelös och serviceminded. Vidare är du strukturerad, noggrann och analytisk.
Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren.
Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström