OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.
.
Vi söker nu en ekonomiassistent till Örebro.
Arbetsuppgifterna innefattar bl a fakturahantering, leverantörs-och kundreskontra och avstämningar.
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av liknande uppgifter och systemvana från större ekonomisystem. Du är en strukturerad och noggrann person som trivs med självständigt arbete. Du har grundläggande kunskaper i officepaketet samt excel och behärskar svenska språket väl både i tal och skrift.
Tjänsten är en bemanning på ca 60-75% med stor flexibilitet gällande förläggning av arbetstiden.
Placering Örebro.
Ansökan med cv samt personligt brev vill vi ha senast 21/8-2015 på www.personalpoolen.se/jobb, urval kan komma att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001