Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Vi söker för ett bemanningsuppdrag en mycket erfaren ekonomiassistent. Tjänsten är ett föräldravikariat med start under maj månad. Din arbetsuppgifter kommer bl.a bestå av: Hantera kund och leverantörskontra, registrera fakturor, fakturera, skicka betalningsfiler samt löpande bokföring. Du kommer också fungera som administratör i projekt samt hjälpa till vid projektredovisning. Det är en stor fördel om du tidigare arbetat inom offentlig verksamhet. För att söka denna tjänst skall du ha tidigare erfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter. Som person är du van vid att arbeta självständigt och tycker om ansvar. Du ska vara flexibel samt ha en positiv attityd.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001

Sammanfattning

Besöksadress

Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO
None

Postadress

Engelbrektsgatan 8
ÖREBRO, 70142

Liknande jobb


21 november 2024