OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för längre period en ekonomiassistent till ett stort bolag. Dina arbetsuppgifter[ I arbetet ingår arbete med leverantörsreskontra.[Arbete med kundreskontra kan även förekomma även om prio ligger på leverantörsreskontran. Vidare ingår även att kontrollera om fakturorna som kommer in är giltiga och[korrekta enligt svensk lag.[Du kontrollerar även att all nödvändig dokumentation finns innan fakturan skickas vidare till registrering. Arbetet innebär mycket kontakt med övrig personal på kontoret samt svenska och utländska leverantörer. I arbetet ingår även bokföring, registrering av fakturor samt statistik.[Som ekonomiassistent är man[också involverad i olika projektarbeten samt att du ansvarar för att introducera nyanställd personal[om företagets fakturahantering.[ Din Erfarenhet -[Gymnasieekonom med erfarenhet alt. nyutexaminerad ekonom -[Gärna erfarenhet av bokföring och redovisning. -[Goda kunskaper i MS Office paketet, främst Excel. -[Meriterade med erfarenhet av olika ekonomisystem. -[Mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Dina personliga egenskaper -[Strukturerad och noggrann -[God kommunikationsförmåga -[Analytisk förmåga[och numeriskt lagd -[Serviceinriktad Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta[Joacim Älgevik[på tel[08-693 94[07. Vi arbetar med löpande urval. Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051