Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Randstad söker för kunds räkning en[konsult[för arbete som ekonomiassistent på ett internationellt företag.[ I arbetet ingår även att kontrollera om fakturorna som kommer in är giltiga och[korrekta enligt svensk lag.Vidare kontrolleras om kostnaden är godkänd av inköparen och att inköpen följer inköpsriktlinjerna.[Du kontrollerar även att all nödvändig dokumentation finns innan fakturan skickas vidare till registrering.Arbetet innebär mycket kontakt med övrig personal.I arbetet ingår även kontakt med svenska och utländska leverantörer, bokföring, registrering av fakturor samt statistik.[ Som ekonomiassistent är man[också involverad i olika projektarbeten samt att du ansvarar för att introducera nyanställd personal[om företagets fakturahantering.[ Din Erfarenhet -[Gymnasieekonom med erfarenhet alt.Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 27 april 2010
  • Ansök senast: 14 maj 2010

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


21 november 2024