OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent som vill arbeta 50% (20 tim/vecka).
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av hantering av leverantörsfakturor (sortera och scanna inkomna fakturor, registrera i ekonomisystemet, förbereda fakturorna för betalning). Det ingår även att granska och matcha fakturorna mot inkomna leveranser.
Vi söker dig som har erfarenhet av ekonomiadministration och som har relevant utbildning, t.ex. gymnasieekonom. Vi ser att du har erfarenhet från att arbeta i något ekonomisystem, samt har goda kunskaper i Microsoft Office framförallt Excel och Word.
Som person söker vi dig som är självgående, noggrann och pålitlig.
Tjänsten är en långsiktig lösning, på 50%.
Start omgående.
Placeringsort är Karlstad.
Kontaktperson hos Qtym är rekryteringskonsult Elisabeth Wessling, elisabeth.wessling@qtym.se, 054-14 18 02.
Du söker tjänsten via qtym.se, senast torsdagen den 22 augusti 2013.