OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker en ekonomiassistent, alternativt en civilekonom i början av sin karriär, för ett uppdrag hos ett större företag i Ljungby. Du kommer arbeta med bokföring så som kund och leverantörsreskontra, in och utbetalningar samt kontoavstämningar. Du kommer även bistå ekonomifunktionen med att bevaka valutaförändringar samt ta fram underlag för prognoser gällande kommande in och utbetalningar. Detta är ett långsiktigt uppdrag där du ges chansen att arbeta för en större internationell koncern med många utvecklingsmöjligheter på sikt.
Arbetstiden kan komma att diskuteras utifrån dina önskemål men önskas initialt förläggas måndag-fredag kl. 8.00-12.00
Din profil
Dina kvalifikationer:
Du som söker har relevant högskoleutbildning inom ekonomi med inriktning mot redovisning, alternativt har du förvärvat motsvarande kunskaper på annat håll i arbetslivet. Vi ser gärna att du som söker har något års praktisk erfarenhet av liknande uppgifter. Du har en stark analytisk förmåga, du har struktur i arbetet och klarar därmed att överblicka ett större flöde av transaktioner. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska då dessa är företagets koncernspråk.
Uppstart 1 september eller enligt överenskommelse.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!