Ekonomiassistent 50%

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 190 miljarder.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är auktoriserade. Ekonomiassistent 50% Till en av våra kunder utanför Uppsala söker vi nu en ekonomiassistent för uthyrning i första hand ca 5 månader.Tjänsten är på 50% och tillträdes i början av januari. Arbetsuppgifter -Leverantörsreskontra -Avstämning -Kontering -Insortering -Utskick för attest -Inleveranser på följesedlar Arbetstiden är flexibel. Kvalifikationer Vi vill att du som söker är gymnasieekonom eller motsvarande samt har något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du bör ha god vana och intresse för administration, goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel, och vana av att arbeta i olika ekonomisystem.Goda kunskaper i engelska är meriterande. Personliga egenskaper Som person är du noggrann med utpräglat sinne för ordning och reda.Du tycker om att arbeta självständigt och har en god känsla för service. Vad erbjuder Adecco dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan med personligt brev och CV så snart som möjligt på www.adecco.se där du hittar tjänsten.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Uppsala
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 12 december 2007
  • Ansök senast: 31 december 2007

Liknande jobb


21 november 2024