OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Vi söker på ett uthyrningsuppdrag en erfaren ekonomiassistent som tillsammans med den ekonomiansvarige skall sköta all ekonomihantering. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av: Leverantörs och -kundreskontra, löpande bokföring, utskick av fakturor, registrering av betalningar, bevaka kundfodringar, scanna fakturor, bokföra och betalningsfiler, factoring (all hantering, registrering och kontakter med Bank och kunder). Du ska vara en självgående och erfaren ekonomiassistent med flerårig vana från liknande arbete. Företaget är ett svenskägt företag med produktion och administartiv enhet samlat i Fellingsbro, strax utanför Örebro. Körkort och egen bil behövs.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001