OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Libra Assistans AB vill vara den mest attraktiva assistansanordnaren för assistansanvändare och personliga assistenter i Dalarna med omnejd. Närhet, service och en familjär anda är några av nyckelorden i verksamheten. Libra Assistans arbetar i huvudsak i Dalarna med omnejd. Som det första och enda assistansföretag från Dalarna är Libra Assistans IfA-godkända, en slags certifiering som styrker vårt kvalitetsarbete. Libra Assistans har idag 200 medarbetare i och omkring Dalarna. Varje dag ger de sitt yttersta för att ge sin brukare en så god livskvalite som det är möjligt. Vi söker nu en dig som har tidigare erfarenhet av yrket som ekonomiassistent och som trivs i den rollen. Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av: - löpande redovisning/bokföring - avstämning och balans/resultaträkning - månadsredovisningar internt/externt - bankärenden, in och utbetalningar - skattedeklaration - pensionsredovisning - arbetsgivarintyg Tjänsten kommer även att innehålla allmänna kontorsuppgifter och i framtiden arbete med löner. Vem är du? Vi söker dig som brinner för ekonomiarbete och vill lära dig mer. Du är minst utbildad gymnasieekonom och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Som person är du driven, noggrann , stresstålig, strukturerad och har god känsla för service. En självklarhet är att du älskar att jobba med siffror och människor. Humor som ett verktyg på arbetsplatsen ser vi som en självklarhet samt att du kan vara flexibel då arbetsbelastningen periodvis kan vara hög. En stor merit är om du har arbetat med SPCS Administration 1000 med objekt/projektredovisning i bokföringen samt har kännedom om LASS och LSS. Arbetstiden är måndag - fredag kl 9.00-13.00 Intervjuer sker löpande, tjänsten kommer tillsättas i vår så skicka in din ansökan via mail redan idag.