OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning AB söker just nu en driftig ekonomiassistent för ett uppdrag hos en kund i fastighetsbranshcen. Vår kund äger, förvaltar och utvecklar fastighetsbestånd av kontor och verkstäder. Företaget finns representerat i ett flertal städer runt om i Sverige. De behöver just nu förstärkning till deras huvudkontor som är beläget i centrala Stockholm. Tjänsten är till en början ett uthyrningsuppdrag på 4-5 månader. Som ekonomiassistent kommer du att sköta kontering och distrubution av leverantörsfakturor därför kommer du att ha löpande kontakt med leverantörer. Vidare kommer du att hantera bristfälliga fakturor, krav och räntefakturor. Vi söker dig som är i slutskedet av dina ekonomistudier och är intresserad av ett deltidsarbete. Du har siffersinne och brinner för ekonomi. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter ses det som en fördel men inget krav. Det är ett krav att du har erfarenhet av arbete i Excel sedan tidigare. Som person är du noggrann och ansvarstagande. Du talar svenska flytande samt har goda kunskaper i engelska. Skicka din ansökan snarast, urvalet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44