Ekonomiassistent (50%) med start omgående

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent (50%) med start omgående i centrala Stockholm
Den här tjänsten är en halvtidsroll (50%) och du kan kombinera denna tjänst med annat uppdrag.

Som ekonomiassistent ansvarar du för grundläggande hantering av fakturor och beställningar. Du kommer framförallt att vara delaktig i administrationen kring företagets säljavdelning. För att trivas i denna roll bör du vara kommunikativ och tycka det är roligt att ha flera processer igång samtidigt med olika kontaktytor.

Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du har god datavana, behärskar Officepaketet utan problem, framförallt har du arbetat mycket i Word. Vidare har Du en utpräglad servicekänsla, god kommunikationsförmåga, arbetar effektivt och strukturerat med förmåga att prioritera vid stora volymer. Du trivs med att äga frågor och komma med förslag till förbättringar och lösningar vilket ställer krav på din analytiska förmåga. Viktigt är din personlighet och inställning. Som person är du noggrann, självgående och starkt servicemedveten med en väl utvecklad social förmåga som gör att du lätt etablerar relationer internt och externt. Du tycker det är roligt att lösa problem tillsammans med andra och gillar att arbeta i högt tempo.

Ansökan tas endast emot via vår hemsida http://www.kellyservices.se/www.kellyservices.se och vi önskar få ansökningshandlingar (brev och CV). Urval och intervjuer kommer ske löpande.
Välkommen med din ansökan!



Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Har god datavana. Behärskar Officepaketet utan problem, framförallt har du arbetat mycket i Word. Vidare har Du en utpräglad servicekänsla, god kommunikationsförmåga, arbetar effektivt och strukturerat med förmåga att prioritera vid stora volymer. Du trivs med att äga frågor och komma med förslag till förbättringar och lösningar vilket ställer krav på din analytiska förmåga.
Lägst gymnasiekompetens.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltidsanställd
  • Publicerat: 11 oktober 2013

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


27 november 2024