OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tarber AB levererar smak, textur och rökprodukter till livsmedelsindustrin i Sverige och Danmark. Företaget har mer än 30 års specialistkunskap och erfarenhet från tillagning, smaksättning och rökning med regenererade rökmoln. Företaget har byggt upp ett nätverk av leverantörer som var och en är världsledande på sin specialitet och har en gedigen kunskap om livsmedel, tillverkningsteknik och utrustning inom branschen.
Nu söker Tarber AB en person inom ekonomi och administration.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från ekonomi samt administrativt arbete, som är självgående och har en god initiativförmåga. Vi ser att du har tidigare yrkeserfarenhet av primärt redovisning och löpande bokföring. Du har en administrativ ådra och trivs med att ha många bollar i luften, har ett gott ordningssinne, en god datorvana och är samtidigt inte främmande för att lära sig nya saker. Du har vidare goda kunskaper i svenska och engelska i tal som skrift.
Som anställd på Tarber kommer dina arbetsuppgifter att vara platsförlagda till företagets kontor i Täby, Stockholm. Du kommer inom ekonomi att sköta redovisning, löpande bokföring, avstämningar och rapportera skatter bland annat, där många av uppgifterna är kopplade till affärssystemet Pyramid. Du kommer vidare att sköta administrativa uppgifter som registrering och orderhantering. Tjänsten avser en halvtidstjänst om femtio procent med möjlighet till flexibla arbetstider.
Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av Jobways rekryteringskonsult Karin Bäck, tel. 08 511 617 43. Skicka din ansökan via länken snarast, urval sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.