OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund är ett växande och väletablerat företag med ca 80 anställda som verkar inom lokalvård. Personalen är en av deras största tillgångar och de ser till att de anställda får en trivsamt och bra arbetsmiljö. Tjänsten Till deras kontor söker vi nu en självgående och utåtriktad ekonomiassistent. Tjänsten är en hyr först anställ sedan, vilket innebär att du kommer att arbeta som konsult via Placera Personal för att sedan övergå till en anställning hos kundföretaget. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med: * Registrera in och utbetalningar * Fakturering * Kontakt med kunder och medarbetare via telefon och mail[ Erfarenhet * Gymnasieekonomutbildning * 2-3 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter * Det är ett krav att du har erfarenhet från Visma Business ekonomi och lön Som person är du noggrann, ansvarsfull och du är självgående i ditt arbete. Du är även utåtriktad och trivs med att ge service till andra. Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719