Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi dig som är ekonomiassistent/administratör som vill jobba på uppdrag i ca 1½ år. Jobbet innebär att sköta fakturaflödet med kund- och leverantrörsreskontra, scanning och andra vanliga göromål för en ekonomiadministratör. Du kommer att jobba i kontorslandskap med kollegor centralt i Sundsvall.

Kvalifikationer och egenskaper

Du har minst gymnasiekompetens och har jobbat som administratör eller ekonomiassistent tidigare för att snabbt kunna sätta dig in i arbetet. Har du erfarenhet av kund- och eller leverantörsreskontra är det en merit. Du är noggrann och serviceinriktad, vill hjälpa dina kollegor och kunder på bästa sätt. Som konsult hos Amendo är du vårt ansikte utåt och är mån om att kundföretaget får ut det bästa av uppdraget. Förutom svenska kan du engelska i tal och skrift, då det kan förekomma utländska kunder och leverantörer.

Om Amendo

Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och bemanning med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Amendo arbetar dagligen med kundnära, skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg och Sundsvall. Idag är vi ca 300 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemanningsbranschen och kollektivavtal tillämpas.

<B>Varför arbeta som konsult på Amendo?</B>
Du hamnar hos en trygg arbetsgivare med en fantastisk kultur och ett välkänt varumärke. Vi är framgångsrika men aldrig nöjda och vi går till jobbet varje dag med passion. Som konsult hos oss blir du anställd av Amendo och får en engagerad konsultchef som kan finansbranschen och kan coacha dig vidare i karriären. Vi är tillräckligt små för att du ska bli sedd men stora nog att kunna erbjuda dig en spännande och långsiktig utveckling i rollen som konsult


Om tjänsten

Uppdaget sträcker sig från omgående och ca 1½ år framåt.

Frågor och kontakt

Du är välkommen att ansöka omgående, vi träffar lämpliga kandidater löpande, uppdraget tillsätts så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Keusch
0730 42 19 36
Pernilla Keusch
0730-42 19 36
Pernilla Keusch
073-042 19 36
Katarina Joneström
070 - 299 95 65
Pernilla Keusch
073 - 042 19 36
Pernilla Keusch
073 042 19 36
Katarina Joneström
070-299 9565
Katarina Joneström
070 299 95 65
Katarina Joneström
070-299 95 65
Katarina Joneström

Sammanfattning

Besöksadress

Sjögatan 13, Sundsvall
None

Postadress

Sjögatan 13
Sundsvall, 85234

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024