OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent sökes omgående för bemanningsuppdrag
Dina arbetsuppgifter
Du kommer arbeta med löpande bokföring och annan allmän ekonomiadministration.
Din bakgrund
Vi ser att du har en relevant utbildning inom ekonomi från KY eller universitetet. Det är en fördel om du har erfarenhet från något bokföringssystem. God vana av att arbeta i Excel, samt flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Dina egenskaper
Som person bör du vara nyfiken, villig att lära dig nya saker, flexibel och noggrann. Vi vill att du har en god social förmåga och kan möta människor med olika utbildnings- och kulturell bakgrund på ett bra sätt.
Anställningen är ett bemanningsuppdrag under 6 månader med möjlighet till förlängning. Du blir anställd av Randstad som ambulerande konsult. Start är tänkt att ske inom 1 månad och det är viktigt att du kan arbeta under juli månad.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofie Wallström på 0729-889508. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren.
Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström