OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind rekryterar ekonomiassistent på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
ADRESS: Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
DATUM: Tisdag 14 december
TID: Klockan 10:30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.
Ekonomiassistent leverantörsreskontra
MultiMind Bemanning söker för kunds räkning en ekonomiassistent. Kunden är ett framgångsrikt internationellt företag inom elektronikbranschen. Företaget ligger i framkant i den digitala utvecklingen och är världsledande med sina innovativt designade produkter. Företaget har sin verksamhet i större delen av världen och är just nu inne i en expansiv och spännande fas. Du skulle jobba på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Tjänsten är ett uthyrningsuppdrag på inledningsvis sex månader med goda möjligheter till förlängning på över ett år för rätt person.
Arbetsuppgifterna är väldigt varierande och innefattar hantering av leverantörsreskontra. Detta innebär i huvudsak att registrera och bokföra fakturor i affärssystemet SAP. Vidare kommer du att ha uppföljning på fakturorna och du kommer att jobba mot olika deadlines. Du kommer även att vara involverad vid månadsbokslut men även ingå i olika projekt inom den finansiella avdelningen. Som ekonomiassistent har man ett regelbundet samarbete med finans-, marknadsförings- och säljavdelningen.
Vi ser gärna att du har en akademisk bakgrund inom ekonomi. Du är flytande i både tal och skrift i såväl svenska som engelska. Talar du eller behärskar något annat nordiskt språk är det en stor merit. Har du tidigare erfarenhet av affärssystemet SAP och FI-modulen ser vi det som en fördel men det är inget krav. Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i internationell miljö.
Som person är du strukturerad och noggrann. Du har en positiv attityd och inspireras av ett högt tempo då vi ställer höga krav på att du är flexibel och bra på att kommunicera. Vi värdesätter om du är analytisk, kvalitetsmedveten och drivande.
Urvalsarbetet sker kontinuerligt, för att stärka dina chanser rekommenderar vi att du skickar in din ansökan snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37