Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Randstad arbetar på uppdrag av några av Sveriges starkaste varumärken och vi månar om att vara en relevant arbetsgivare för dig som söker spännande utmaningar och som vill bredda ditt kontaktnät. Vi ser ett ökat intresse hos våra kunder efter Ekonomiassistenter och söker nu dig som vill jobba som konsult på Randstad i Västerås-, Köping- och Eskilstunaområdet.
 

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Ekonomiassistent kommer du att arbeta med bokföring, kontering, avstämning, redovisning, rapportering samt vanligt förekommande arbetsuppgifter inom ekonomiadministration.
 



Din bakgrund
Vi söker dig som har akademisk examen eller motsvarande inom ekonomi. Du har ett -två års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent. Meriterande är erfarenhet av arbete i internationell miljö inom tillverkningsindustrin. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och är en van användare av Excel. Meriterande är SAP/R3 kunskaper samt arbete i större organisationer.
 

Dina egenskaper
Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren.
Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid. Start enligt ö.k.
  • Publicerat: 28 april 2016

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

4 november 2024

Ekonomiassistent

1 november 2024