OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Vi söker för kunds räkning en rutinerad ekonomiassistent. Din arbetsuppgifter kommer bestå av fakturering, bokföring, avstämningar, skatte och momsdeklaration, kontering av fakturor, serva och stötta interna kunder. Om du utöver detta har erfarenhet från att arbeta med löner är det en merit. Du kommer jobba i Pyramid och tidigare vana av detta system är en stor fördel. Som person skall du vara effektiv, noggrann och väldigt serviceinriktad. Vana vid att hantera och serva[kunder via telefon.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001