Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu[en[ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra till vår konsultverksamhet för ett uppdrag på 1-2 månader med chans till förlängning.Erfarenhet Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från ren leverantörsreskontra.Du ska ha erfarenhet av arbete med manuella fakturor, svenska och utländska.[Vidare är du gymnasieekonom eller motsvarande.Erfarenhet av att ha arbetat i en internationell organisation är meriterande.Personliga egenskaper Detta arbete passar dig som är strukturerad, noggrann och tycker om ett högt tempo.Du kan arbeta såväl självständigt som i grupp och är ansvarsfull.Du är flexibel, utåtriktad, och tycker att det är viktigt att ha roligt på jobbet.Tillträde omgående.Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan så snart som möjligt.Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 3 december 2010
  • Ansök senast: 12 december 2010

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Ekonomiassistent för vikariat

Ekonomiassistent för vikariat

27 december 2024