OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en ekonomiassistent.Vår kund är en av Sveriges ledande leverantörer inom fågel och vilt, detta är ett familjeföretag med ett 20-tal anställda, och kontoret är beläget i Malmöområdet. Arbetsuppgifter: Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med: - Fakturering av kund- och leverantörsreskontra - Redovisning av moms, skatter och sociala avgifter - Posthantering Vi söker dig som: - Är minst gymnasieekonom alternativt har en KY-utbildning inom redovisning - Har några års erfarenhet från ekonomiarbete med inriktning på kund- och leverantörsreskontra och redovisning.- Har god datorvana Det är meriterande om du har erfarenhet från affärssystemet Pyramid.Som person är du positiv, självgående, drivande, ansvarstagande och noggrann.Det är även av betydelse att du har lätt för att samarbeta och har förmågan att skapa goda relationer. Start: Omgående Omfattning: 2-3 ggr/veckan i sommar, därefter upp emot heltid i höst (ev. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare.Eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker.Vi erbjuder extrajobb, konsultuppdrag och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Frank
040-607 74 80
0701617376
Rekryteringskonsult Louise Olsson
Konsultchefsassistent Chloé Ekeram
Daniel Tängemyr
Konsultchef Fay Godderidge
040-254420
Konsultchef Kerstin Åkesson
Konsultchef Julia Frank