OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Randstad söker en[ekonomiassistent för ett längre[uppdrag till ett internationellt läkemedelsföretag. Dina arbetsuppgifter[ I arbetet ingår reseräkningsadministration i enlighet med gällande lagstiftning och intern policy.[Vidare ingår även att kontrollera om fakturorna som kommer in är giltiga och[korrekta enligt svensk lag.[Du kontrollerar även att all nödvändig dokumentation finns innan fakturan skickas vidare till registrering. Arbetet innebär mycket kontakt med övrig personal på kontoret samt svenska och utländska leverantörer. I arbetet ingår även bokföring, registrering av fakturor samt statistik.[Som ekonomiassistent är man[också involverad i olika projektarbeten samt att du ansvarar för att introducera nyanställd personal[om företagets fakturahantering.[ Din Erfarenhet -[Gymnasieekonom med erfarenhet alt. nyutexaminerad ekonom -[Gärna erfarenhet av bokföring och redovisning. -[Goda kunskaper i MS Office paketet, främst Excel. -[Meriterade med erfarenhet av ekonomisystemet Axapta (MS Dynamics). -[Mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Dina personliga egenskaper -[Strukturerad och noggrann -[God kommunikationsförmåga -[Analytisk förmåga[och numeriskt lagd -[Serviceinriktad Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta[Johan Linell[på tel[08-693 94[53. Vi arbetar med löpande urval. Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström