OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETSBESKRIVNING
Frontdesk är inne i en spännande fas och söker med omgående start en ekonomiassistent som kommer att arbeta inom vårt ekonomiteam. Avdelningen består av tre personer och arbetet kommer främst innefatta leverantörs- och kundreskontra, betalningar, avstämningar, analyser och andra vanligen förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning.
VEM SÖKER VI?
Minst gymnasieekonom, gärna YH utbildning inom redovisning och du har goda kunskaper i Excel. Det är en fördel om du har erfarenhet av Fortnox ekonomisystem. Det är viktigt att du trivs med att arbeta inom ett växande bolag med entreprenörsanda. Som person är du ansvarstagande, noggrann och resultatinriktad.
DETTA ERBJUDER VI DIG
Frontdesk erbjuder en flexibel och kreativ miljö som kännetecknas av korta beslutsvägar. Kulturen på bolaget är prestigelös med god entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och utvecklar nya affärsmöjligheter, samt strävar efter ständiga förbättringar. Du ges möjlighet att arbeta i en professionell miljö i fräscha lokaler i Gårda och erbjuds goda möjligheter till personlig, såväl som yrkesmässig utveckling.
Kontaktpersoner
Mats Gullberg, 031-757 15 90, mats.gullberg@frontdesk.se
ANSÖKAN
Vi tar emot ansökan via epost
#jobbjustnu