OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Qtym AB grundades 1990. Vår verksamhet består av Qtym rekrytering, bemanning, HR- och verksamhetsstöd samt Qtym Business Partner. Vi har lång erfarenhet och stor framtidstro och arbetar aktivt för att erbjuda våra kunder det senaste inom metoder, arbetssätt, verktyg, teknik och systemlösningar och våra processer utvecklas i takt med våra kunders behov.
Vi är ett gäng trevliga och nytänkande medarbetare med unika spetskompetenser, kontaktnät och erfarenheter som tar stort personligt ansvar för våra kunders framgång. Vår devis är att vi förser våra kunder med kompetens som får dem att växa och utvecklas. Vi är ett modernt, personligt och roligt företag där medarbetarna trivs, utvecklas och tar ett personligt ansvar för såväl kunder som kandidater.
Qtym är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag vilket garanterar att vi är en seriös leverantör och att vi lever upp till Bemanningsföretagens tio grundkrav. I de fall vi tar arbetsgivaransvar ser vi till att vår personal har en god arbetsmiljö och blir bemött på ett bra sätt.
Qtym AB är ett privatägt företag med stor entreprenörsanda och ett starkt engagemang. Läs mer om oss
Vi har nu fått i uppdrag att rekrytera en Ekonomiassistent, för anställning hos vår kund i Karlstad. Vår kund är en koncern bestående av flera bolag inom olika branscher. Ekonomiavdelningen sköter ekonomi åt flera bolag.
Vad kommer du jobba med?
Först och främst kommer du att arbeta tillsammans med 4 st trevliga ekonomer i Karlstad, och du arbetar under ekonomichef. Du kommer att få arbeta med flera olika i bolag i olika branscher.
Dina vardagliga arbetsuppgifter som ekonomiassistent är registrering och betalning av leverantörsfakturor, fakturering till kund, bokföring, avstämning av bank- och övriga bokföringskonton, kund- och leverantörskontakter, lönehantering, månadsbokslut, momsredovisning och arbetsgivaravgifter. Bokföringen sker i Fort Knox.
Vad behöver du ha med i bagaget för att trivas?
Du behöver troligen ha 1-2 års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Akademisk utbildning är meriterande men inget krav. Självklart blir du väl mottagen och ges en fin introduktion, men till vardags är det viktigt att du kan jobba självständigt.
Kunden erbjuder
En bra arbetsplats i centrala Karlstad, med trevliga och glada kollegor. Varierande arbetsuppgifter med bolag från olika branscher. Tjänsten är heltid.
Ansökan tas endast emot via ansökningsknappen. Intervjuer sker löpande, så tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. För frågor om tjänsten, kontakta Erik Ramström, erik.ramstrom@qtym.se , 054-14 18 00.