Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Söker du ett uppdrag inom administration med mycket eget ansvar? Har du ett öga för detaljer och är en fena på fakturering? 


Då kan vi på Randstad ha ett spännande uppdrag till just dig. Just nu söker vi efter en ekonomiassistent till vår internationella kund i Malmö. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
I rollen som ekonomiassistent kommer du att tillhöra en liten grupp som arbetar med kundservice och säljsupport. Du kommer att stötta teamet i både intern- och extern fakturahantering. Du kommer även att besvara inkommande ärenden via mail angående fakturafrågor. 

Arbetstider
Uppdraget är ett tidsbegränsat konsultuppdrag under perioden oktober till januari. 
Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är kontorstider med möjlighet till flex. 

Kvalifikationer
Krav för tjänsten:
Erfarenhet av fakturahantering och administration
Erfarenhet av att ha arbetat i SAP
Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift 

Som person ser vi att du är lättlärd och ha lätt för att att läsa processer. Vidare behöver du vara självgående och bra på att ta eget ansvar.  


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2020-09-27, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Danielle Giander, Consultant Manager, danielle.giander@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 september 2020
  • Ansök senast: 27 september 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


20 december 2024